Mój pierwszy stosik nie jest przesadnie okazały, ale znajdują się w nim książki, które od dawna chciałam przeczytać. Część z nich wypożyczyłam z biblioteki, reszta pożyczona i kupiona. Żadnych nowości i aktualnych bestsellerów. Nuda? Na pewno nie! W stosiku brakuje jednej książki, ale o tym później.

Stosik #1

Stosik #1 zawiera:

  1. Przeminęło z wiatrem” (T. 1) – Margaret Mitchell –> Książka z biblioteki, na którą polowałam od dłuższego czasu, ale dopiero teraz dane mi było zetknąć się z tym klasykiem. Na razie tylko tom pierwszy.
  2. Władca Pierścieni” – J.R.R. Tolkien –> Już dawno przeczytana w zupełnie innym wydaniu. Tym razem kupiona. Skusiła mnie promocyjna cena i nietypowe wydanie – w jednym tomie są wszystkie części.
  3. Trzeci klucz” – Jo Nesbø –> Przypadkowo zaczęłam ją czytać u znajomych… no i postanowiłam, że nie opuszczę ich domu, dopóki mi jej nie pożyczą.
  4. Pretty Little Liars. Kłamczuchy” (cz. 1) – Sara Shepard –> Dla nastolatek? Jestem ciekawa, czy nadal takie historie będą mnie interesować, czy jednak wolę coś poważniejszego.
  5. Zmowa. IV rozbiór Polski” – Andrzej Leszek Szcześniak –> Znaleziona w antykwariacie i przyniesiona do domu.
  6. Moja historia czytania” – Alberto Manguel –> Dużo dobrego słyszałam o tej książce. Poza tym jej tematyka łączy się z moim kierunkiem studiów i może nauczę się z niej czegoś ciekawego.
  7. Plotkara” (cz. 1) – Cecily von Ziegesar –> Po skończonym serialu przyszedł czas na czytanie oryginału.
  8. Z przejmującego zimna” – John le Carré –> A to tajemnicza książka, której nie ma. Tematyka szpiegowska, która po przyniesieniu z biblioteki od razu wpadła w ręce Mojego Chłopaka.

Jakie będą wrażenia? Pewnie dowiecie się o tym z notek, jakie mam zamiar napisać o tych tytułach.

