… prezent! Przez ostatnie dni pracowałam nad przygotowaniem nietypowego prezentu. To znaczy, wykonałam swoją pierwszą książkę. Nie jest ona pozbawiona wad ze względu na swój prototypowy charakter, jednak efekt finalny tak bardzo mnie zadowolił, że postanowiłam pochwalić się swoim rękodziełem. Jak by nie nazwać tego tworu, który mi powstał, zrobiłam go w całości sama, własnymi rękami i jedynym wsparciem były dla mnie:

  • taśma dwustronna,
  • nożyczki,
  • nici,
  • dziurkacze ozdobne (wycinające ornamenty), 
  • bardzo mocny klej.

Oczywiście w powstawaniu takiej książki istnieje zupełna dowolność i zarówno całościowa kompozycja, jak i detale zależą tylko od naszej inwencji twórczej.

Poniżej można zobaczyć kilka przykładowych stron. Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia z bliska, wystarczy na nie kliknąć. Jako że był to bardzo osobisty prezent, a treści w niej zawarte miały charakter sentymentalny, pozwoliłam sobie na utajnienie wszelkich zdjęć i ważniejszych napisów.

Jeśli podoba Wam się taki pomysł na prezent to chętnie pomogę przy jego powstaniu – zarówno jeśli chodzi o udzielenie rad i wskazówek, jak i wykonanie takiej książki na zamówienie.

©podpis 2

