Pierwszy dzień tegorocznej wiosny mogę zaliczyć do udanych. Czemu? Przecież codziennie nie otrzymuje się książki na ulicy i to zupełnie za darmo!

Wydawnictwo Muza SA wraz ze swoim imprintem*, czyli Wydawnictwem Akurat, zrealizowało dziś nietypową akcję. W związku z pierwszym dniem wiosny, a tym samym z „Dniem wagarowicza”, przygotowało akcję rozdawania książek w Warszawie, pt. „Kulturalne wagary”. Wiedziałam o tej akcji już wcześniej z wydarzenia, które krążyło gdzieś na Facebooku. Czas akcji idealnie wpasował się w mój dzisiejszy grafik, a miejsce jest przeze mnie codziennie odwiedzane w drodze do domu. Dlatego i ja wróciłam dziś z nową książką w torebce – „Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie” (autor: Federico Moccia). Do książki dołączona była zapowiedź ich majowej nowości, pt. „Drozdy. Dotyk przeznaczenia” Chucka Wendiga.

*imprint – marka wydawnicza, którą wydawca wyodrębnia w celu publikacji określonego typu tytułów.

