Drugi stosik już zawitał na moją półkę. Tym razem jest mniejszy niż ostatnio, a tylko jedna książka nie pochodzi z biblioteki. No i nie wiedzieć czemu, wszystkie książki w stosiku mają swoje ekranizacje filmowe. Przypadek?

Stosik #2 zawiera:

  1. Przeminęło z wiatrem” (T. 2) – Margaret Mitchell –> Drugi tom powieści, której czytanie zajmuje mi zdecydowanie zbyt wiele czasu, ale mimo wszystko muszę dokończyć to, co zaczęłam.
  2. Tożsamość Bourne’a” – Robert Ludlum –> Chętnie zobaczyłabym filmy oparte na tej serii, więc nie pozostało mi nic innego, jak najpierw przeczytać tę książkę.
  3. Wielki Gatsby” – Francis Scott Fitzgerald –> Ciągle jest przekładana kinowa premiera najnowszego filmu o Gatsbym. Nie darowałabym sobie, gdybym najpierw nie przeczytała tej niewielkiej objętościowo książeczki. Poza tym zaczęłam ją czytać w formie e-booka podczas ostatniego Tygodnia E-książki, ale nie skończyłam (pisałam o tym tutaj) i chyba czas to zrobić teraz.
  4. Atlas chmur” – David Mitchell –> Długo czekałam w bibliotecznej kolejce, żeby ją wreszcie dostać w swoje ręce, oj długo. W sumie zeszło się ponad 2 miesiące, ale w końcu jest! Wprawdzie już jestem po seansie tegoż filmu, ale myślę, że książka pomoże mi uzupełnić i odrobinę rozjaśnić całą fabułę.
  5. Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie” – Federico Moccia –> Dostałam ją w ramach akcji „Kulturalne wagary”, która była zorganizowana przez Muzę i Akurat. Pisałam o tym tutaj.
