Dzisiejszy stosik długo czekał na swoje uzupełnienie. Kawałek po kawałku komponowałam go aż od kwietnia. A to dlatego, że pierwszy raz kupowałam książki przez internet i musiałam „chwilę” poczekać na dostawę. Niestety jednak doszłam do wniosku, że wolę standardowe wizyty w księgarni. Dzięki temu, wreszcie moich własnych książek jest więcej niż tych wypożyczonych z biblioteki. No cóż. Zaszalałam 😉

DSC01341

Stosik #3 zawiera:

  1. Historia tekstu wizualnego. Polska po 1967 roku” – Małgorzata Dawidek Gryglicka –> Ciężka i obszerna nagroda, którą otrzymałam w konkursie. Pisałam już o tym, tutaj.
  2. Gra o tron” (cz. 1) – George R.R. Martin –> Około dwóch lat zbierałam się, żeby zakupić tę książkę. Po wypożyczeniu jej wtedy z biblioteki od razu wiedziałam, że muszę mieć na półce całą serię Pieśni Lodu i Ognia. Stąd też kupione nieco wczęśniej, dwie następne pozycje w stosiku…
  3. Starcie królów” (cz.2) – George R.R. Martin
  4. Nawałnica mieczy. Stal i śnieg” (cz.3) – George R.R. Martin
  5. Freddie Mercury. Biografia” – Laura Jackson –> Czytałam wiele książek dotyczących biografii Freddiego i zespołu Queen, ale tej nigdy nie miałam okazji zobaczyć. Ciekawa jestem, jak wypadnie na tle znanych mi już tytułów.
  6. Pamiętnik” – Nicholas Sparks –> Czytana już wiele razy, ukochana książka Sparksa. Na tyle ukochana, że postanowiłam ją wreszcie kupić.
  7. Dracula” – Bram Stoker –> Spacerując między bibliotecznymi półkami przez przypadek trafiłam na tę książkę. Tematyka na tyle mnie zaintrygowała, że zabrałam ją ze sobą do domu.
  8. Upiór Manhattanu” – Frederick Forsyth –> Książka wypożyczona na specjalne zamówienie Mojego Chłopaka, którą przeczytał w ciągu jednego wieczoru. Teraz moja kolej.
  9. Plotkara. Wiem, że mnie kochacie” (cz. 2) – Cecily von Ziegesar –> Ostatnio czytałam pierwszą część i czuję niedosyt. Chociaż poprzednia książka mnie nie zachwyciła, drugiej postanowiłam dać szansę.
