Portal książka.net.pl opierając się na artykule Buzz Feed, opublikował 25 oznak uzależnienia od książek. Sprawdzając swój stan choroby doszłam miejscami do dziwnych wniosków:

  • W dzieciństwie książki były moimi najlepszymi przyjaciółmi.
  • Moje wzloty i upadki są całkowicie uzależnione od tego, co akurat czytam.
  • Przeżywam traumę przez coś, co zdarzyło się „tylko” w książce.
  • Idealny dom wyobrażam sobie z tysiącami książek na półkach.
  • Moja walizka jest przepełniona książkami, gdy wyjeżdżam na wakacje.
  • Nie mam pojęcia, co robią na plaży ludzie, którzy przychodzą tam bez książek.
  • Uważam, że im grubsza książka, tym lepsza.
  • Moja wiara w ludzi wraca, gdy ktoś przeczyta książkę, którą mu polecałam.
  • Zapach książek, mrr.
  • Zachowuję się czasem jakbym cierpiała na bezsenność, a kiedy już zasypiam to z książką w ręku.
  • Kończenie dobrej książki jest dla mnie jak strata przyjaciela. Pomiędzy jedną a drugą książką jestem zagubiona.

Czy to już uzależnienie? 😉

A jaki jest Twój wynik? Warto zajrzeć do źródła i sprawdzić swój wynik [tutaj].

