Jakiś czas temu Edith z bloga Kulturalnie ogłosiła nietypowy konkurs. Można było wziąć udział w jednym z dwóch zaproponowanych zadań. Jedno z nich dotyczyło zaprojektowania nagłówka dla Kulturalnie, a drugie polegało na napisaniu o swojej ulubionej książce w sposób ciekawy i niebanalny. Wybrałam zadanie graficzne, bo moją drugą pasją, po literaturze, jest właśnie grafika i typografia. Wczoraj [tutaj] zostały ogłoszone wyniki i… wygrałam! Ten nagłówek wyżej to nagrodzona praca. Muszę przyznać, że ostatnio mam wiele szczęścia w przeróżnych konkursach. Ten jednak tym bardziej cieszy, że sama mogłam wybrać aż 3 książki z puli podanych przez Edith. Mój wybór padł na:

1. „Dave Gahan. Depeche Mode” – Trevor Baker (Wyd. Anakonda)

2. „Wszędzie śnieg” – Gregg Olsen (Wyd. Prószyński i S-ka)

3. „W jaskini lwa” – Anne Holt (Wyd. Prószyński i S-ka)

Dziękuję i liczę na pasjonującą lekturę!

