DSC_0328

Myślałam, że mój ostatni stosik, który publikowałam pół roku temu był okazały. Jakże się myliłam… Tym razem prezentuję jeszcze więcej, bo aż dwadzieścia dwie książki. Większość została kupiona, lecz w stosiku znajdują się także trzy sprezentowane egzemplarze oraz jeden wypożyczony z biblioteki.

W styczniu pierwszy raz dałam się ponieść fali niesamowitych okazji internetowych i zapragnęłam mieć na własność dwie znakomite serie. W obu głównym bohaterem jest Harry. Zbieg okoliczności? Nie sądzę 😉 Mam na myśli siedem tomów Harry’ego Pottera, który zdobyłam z tzw. drugiej ręki i dziewięć książek z Harrym Hole, autorstwa Jo Nesbø. W ten sposób, z tej drugiej serii pozostała mi do kupienia tylko najnowsza część, która pod koniec października miała swoją polską premierę.

DSC_03341DSC_0336

A dokładniej są to:

  1. Człowiek nietoperz” – Jo Nesbø
  2. Karaluchy” – Jo Nesbø
  3. Czerwone gardło” – Jo Nesbø
  4. Trzeci klucz” – Jo Nesbø
  5. Pentagram” – Jo Nesbø
  6. Wybawiciel” – Jo Nesbø
  7. Pierwszy śnieg” – Jo Nesbø
  8. Pancerne serce” – Jo Nesbø
  9. Upiory” – Jo Nesbø
  10. Harry Potter i Kamień Filozoficzny ” – J.K. Rowling
  11. Harry Potter i Komnata Tajemnic” – J.K. Rowling
  12. Harry Potter i Więzień Azkabanu” – J.K. Rowling
  13. Harry Potter i Czara Ognia” – J.K. Rowling
  14. Harry Potter i Zakon Feniksa” – J.K. Rowling
  15. Harry Potter i Książę Półkrwi” – J.K. Rowling
  16. Harry Potter i Insygnia Śmierci” – J.K. Rowling

Wśród reszty książek znajdują się te „zdobyte” nieco wcześniej:

DSC_0333

Kupione

  1. Rzym i jego czarna arystokracja. Spacerownik historyczny” – Wojciech Ponikiewski -> Książka tak bardzo spodobała mi się podczas podróży do Rzymu, że postanowiłam zasilić nią swoje szeregi.
  2. Talia niezwykłych postaci II RP” – Jerzy Chociłowski -> Trafiła do mnie przypadkiem, kiedy to przechadzając się po księgarni dosłownie wpadła w moje ręce. Zachęcona ciekawym pomysłem i ładnym wydaniem zaprowadziłam ją do kasy.

Recenzenckie

Dwie książki od Wydawnictwa Druga Strona, z którym udało mi się nawiązać współpracę.

  1. Zamknij się! przestań narzekać i zacznij żyć! czyli kopniak ku lepszemu życiu” – Larry Winget
  2. Ludzie to idioci! czyli jak rujnujemy sobie życie na własne życzenie i jak to zmienić” – Larry Winget

Wygrane

Książka wygrana w konkursie, który był zorganizowany na Moleslaw@Blog

  1. Norwegian Wood” – Haruki Murakami

Pożyczone

  1. Wojna Zombie” – Max Brooks -> Książka wypożyczona z biblioteki. Po obejrzeniu filmu „World War Z” dobrze by było przeczytać podstawę pomysłu na scenariusz. Tym bardziej, że książka ma naprawdę dobrą opinię i zbiera pozytywne recenzje.

