Chociaż dzisiaj jest Prima Aprilis to nie mam zamiaru oszukiwać, gdyż przyszedł czas na pierwsze podsumowanie tego roku. A więc zaczynamy!

podsumowanie 1 14

Liczba przeczytanych książek w ciągu ostatniego kwartału – 5, a były to:

  1. Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i stara szafa” – C.S. Lewis, Media Rodzina, 2005
  2. Talia niezwykłych postaci II RP. Sławne, niezwykłe, popularne” – Jerzy Chociłowski, IW Erica, 2013
  3. “Wojna zombie” – Max Brooks, Red Horse, 2008
  4. “Harry Potter i Komnata Tajemnic” – J.K. Rowling, Media Rodzina, 2000
  5. “Harry Potter i Więzień Azkabanu” – J.K. Rowling, Media Rodzina, 2001

Wśród nich znalazły się cztery książki należące do literatury obcej oraz jedna autorstwa polskiego pisarza. Cztery z nich są książkami współczesnymi, natomiast jedną zalicza się do klasyki światowej literatury dziecięcej. Tematycznie, czytałam zróżnicowane pozycje z lekką przewagą literatury skierowanej do dzieci i młodzieży. Poza tym jedna z książek była nowością.

Objawienie kwartału – Nie wiem, czy za objawienie można uznać serię o Harrym Potterze, która skradła moje serce. Spodziewałam się tego, dlatego też ten tytuł przypisuje innej, znakomitej książce – „Wojnie zombie”.

Bubel kwartału – Szczerze powiem, że żadna z wyżej wymienionych książek mnie nie zawiodła, a nazywanie którejś z nich „bublem” byłoby wielką niesprawiedliwością.

Trochę statystyki:

  • Choć nie wszystkie książki zostały już przeze mnie oficjalnie ocenione to już mogę powiedzieć, że średnia ocena książek wyniosła 7/10, czyli czytałam bardzo dobre tytuły.
  • Łączna liczba przeczytanych stron to 1840, czyli średnio dziennie czytałam 20 stron. Tym samym wyszło na to, że moje książki miały średnio po 368 stron.
  • Liczba opublikowanych postów na blogu to zaledwie 14, z czego najwięcej, bo aż 6 napisałam w styczniu.
  • Liczba wejść na bloga w 1/2014 wyniosła aż 1416, 8 osób subskrybowało treści, a 2 polubiły profil na Facebooku. Liczba dodanych komentarzy w tym czasie to 42. Dziękuję!
