BBF

Wciąż jeszcze trwa II edycja warszawskiego Big Book Festivalu, która w tym roku przypadła na 14-15 czerwca. Tym razem hasłem przewodnim jest: „Tyłem do przodu!”. Na stronie całej akcji, można przeczytać:

Big Book Festival – święto wielbicieli książek. Dwa dni, kilka tysięcy czytelników, 150 gości, 50 spotkań w międzynarodowym towarzystwie, dyskusje, spacery literackie, głośne czytanie, wirtualne rozmowy. Kilkanaście miejsc, wydarzenia na serio i z przymrużeniem oka. Zaskakujące przestrzenie miasta, ulice, prywatne gabinety pisarzy. Nowoczesny festiwal włączający publiczność w akcje literackie. Zaskakujący i tworzony wspólnie. Całkowicie otwarty.

W programie BBF, m.in. bicie rekordu Guinnessa w czytaniu na świeżym powietrzu, książki na kilogramy, wykłady, spotkania, i wiele, wiele innych. Całość została podzielona na bloki tematyczne, które ułatwią znalezienie najciekawszych dla nas wydarzeń. W tym roku na BBF można spotkać Katarzynę Bondę, Sylwię Chutnik, Jacka Dehnela, czy Sonję Vukovic.

Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć. Błąkając się po ulicach Warszawy w lekkim deszczu, zaglądałam na różne wydarzenia. M.in. wysłuchałam rozmowy „Rękopis, który mówi” z udziałem mojego byłego wykładowcy, dr Jerzego Kaliszuka, a także byłam na spotkaniu z Sonją Vukovic, której książkę miałam okazję ostatnio przeczytać.

Jeśli jesteście ciekawi, co Was jeszcze ominęło to odsyłam na stronę wydarzenia – http://www.bigbookfestival.pl/

A może wzięliście udział w jakichś ciekawych spotkaniach i chcecie o nich opowiedzieć?

