Pilne obowiązki, które skutecznie psuły mi szyki przez ostatni czas, zeszły już na dalszy plan. Teraz z czystym sumieniem i niezwykłym szczęściem mogę powrócić do tworzenia Bookowni. Chociaż patrząc na listę przeczytanych książek, z łatwością można zauważyć, że swoisty urlop od blogowania, wcale nie oznaczał przerwy w czytaniu. Wręcz przeciwnie! Przez ten czas udało mi się przeczytać mnóstwo książek i komiksów (tak, komiksów!), co wkrótce zaowocuje nowymi postami z opiniami na temat tychże lektur. Jeśli jesteście ciekawi, czego możecie się spodziewać w najbliższym czasie, odsyłam do zakładki Przeczytanych książek.

Tym bardziej przepełnia mnie radość, jeśli mój mały come back odbywa się przy okazji świątecznej pomocy, która (mam nadzieję) chociaż w małym stopniu podpowie Wam, jakie książki warto wybrać na prezenty dla swoich najbliższych. Oczywiście nie jest to taka prosta sprawa, bo zawsze trzeba się przede wszystkim kierować zainteresowaniami i potrzebami obdarowywanej osoby, ale o tym chyba nikomu nie muszę mówić…

I pamiętajcie o jednej zasadzie, która zawsze się sprawdza – jeśli nie wiesz, co kupić, kup… książkę! No, ewentualnie bon zakupowy do jednej z księgarń 🙂

Biografie

       

Literatura faktu/historyczna

       

Literatura kobieca/obyczajowa

       

Kryminały/sensacyjne

      

Fantasy/fantastyka/horror

      

Książki dla młodzieży

      

Książki dla dzieci

      

Udanych zakupów!

